søndag 4. januar 2009

Nytt år, nye sjanser

Et nytt år med besøk av ei lita tuppe. Hun har vært hos oss i flere dager nå, sammen med mamman sin. Idag var hun og bæss ute og prøvde akebrett og kjelke.
Det var litt kaldt. men det ble noen turer.
Ellers er det noen bilder av noen få nisser. Hadde faktisk ikke plass til alle i år. Har flyttet litt om i stua.
Men nå skal de snart gjemmes bort igjen.

Skulle vært ute og tatt noen kjempefine vinterbilder, men det er litt kaldt for meg. Får ikke puste.
Skal heller gå på syrommet å se om der er noe å gjøre....... Hm. kanskje jeg skulle melde meg på May Britt sin utfordring.Vi får se. Har noe som ikke ble ferdig til jul. Hvilken jul?

Men nå går turen ned i kjelleren. Hadet.

1 kommentar:

Laila sa...

Hei. Flotte vinter bilder. Synd at det er for kaldt for deg, men været er fint å se på fra inne også ;-)
Jeg har tatt May Britts utfordring.... synes jeg trengte å bli av med noen ufoer.Koselig om flere kjente blir med.