onsdag 14. januar 2009

Jeg driver da med noe.....

Tenkte jeg skulle vise noe av det jeg har puslet med de siste dagene. Er ikke denne fin? Kjøpte den før jul, og har tenkt å bruke den til frontpanel på en veske. Har håndtak som ligger og venter på den.
Har et barnebarn, Kristian, som ønsket seg lue. Han leverte tegn. og bestilling før jul. Så da var det bare å kjøpe garn og begynne. Har aldri prøvd dette garnet før, men det var kjempegodt å strikke av. Litt tykt, og kan vaskes i maskin.
Og her er mine Noahs Ark BOM. Jeg syr dem med blåmelert silkegarn fra Lenes silketråd. Tror nok stoffene vil bli blå også. Synes de blir fine jeg.
Og så var det disse BOM på nettet som jeg ikke klarer å motstå. Denne har jeg tegnet av i dag. Synes den ser spennende ut.
Dette er May Britt sin gave til oss i Trådsnella, med stoff og garn. Tusen takk May Britt. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal lage. Time will tell.
Og dette er en av blokkene på nettet. Er morro å være med på noe annet enn det vanlige.
Forrige uke var jeg barnevakt hos Malin på Gjøvik. Hun er veldig intressert i det jeg driver på med. Så jeg tok med ekstra garn og pinner da jeg dro. Jeg drev nemlig på med genser til dokka hennes, og da skulle hun også strikke. Jeg gleder meg til årene som kommer.
Hun er også glad i å tegne. Kan dere se at det er en kattepus? Jeg ble sliten, men det gir masse energi å være med henne, mommo sin tuppelure.
Og mens jeg er i farta. Et par julegaver. En sminkepung med Elvis til naboen. Hun er stor fan av han.

Og herr Ping Vin til vår eldste datter. Den er alt tatt i bruk.

Dette er hva jentene i Trådsnella fikk av meg. Fant ideen på nettet,(hvor ellers he he). Men jeg har forminsket den ganske mye. Brukte viledona vatt, og da ble den veldig stiv og fin.

Ellers driver jeg med Butterfly Garden. Har fått fire blokker, og har gjort dem klar til applikering og stitching. Den første er ferdig og den andre nesten. Har jeg tatt meg vann over hodet? Det vil tiden vise. Skal bare kose meg jeg.
Så nå skal jeg gå og sy litt før det er nattinatti. Talast.

3 kommentarer:

Laila sa...

Hei.Jammen er du aktiv. ;-) Blir nesten helt stum. Kjempe flink. Håper vi sees snart.

kinesblogg sa...

Du er så flink:) Og du blir iallfall ikke arbeidsløs med det første:)
du er veldig kreativ, nesten jeg jeg skulle ønske jeg kunne litt av det er jeg å:)

Sølvis blog sa...

Så flotte de noas'blokkene blir i blått, gleder meg til å se fortsettelsen.