søndag 25. januar 2009

Nye oppdateringer.

Hei igjen.
Først vil jeg vise litt av et teppe som er nesten ferdigquiltet. Vet ikke om det kommer godt nok fram, men jeg har brukt perlegarn og ganske store quiltesting.

Her er teppet. Det er Sunset fra Thimbleberry-klubben. Hadde lyst til å handquilte det, men det er jo ganske stort. Så jeg gikk for en ny vri. Synes det blir bra. Det blir enten slumreteppe eller duk til spisebordet..

Forrige helg var vi og sydde tepper som varmer. Et kjempetiltak. Her har jeg lagt ut og prøver kanter rundt.
Obs.... Har glemt et bilde. Teppet er nemlig ferdigsydd og lagt til bakstykke. Men slik ble det.
Her er et annet teppe som har lagt på vent en stund. Nå er det snart quiltet ferdig. Quilter med knuter. Synes det er ok når det skal vises litt spesielle ting. Dette har alt fått plass på veggen. Skal opp til høsten.
Og her er det en i familien som koser seg. Han gadd ikke en gang å se opp. Bortskjemt? Neida....
Idag var vi en snartur til Svein med fam. Og da ble det bæsskos på Leander. Er dem ikke gromme?

Til sist, men ikke minst. Her er de to andre BOM ferdige. Dette er morro.

Nå til uka skal jeg quilte mere på teppene. Og gubben har tinget på lue han og. Kristian har fått lua si, og den var visst midt i blinken. he he. Rett uttrykk, han driver med skyting.

Nå skal jeg prøve å få dette på lufta. Ha ei fin uke som kommer. Talast, Kjerstin....

1 kommentar:

Laila sa...

Hei. Jammen har du vært dyktig og fått unna masse. Flink jente. ;-)
Ha en flott uke du også. Sees på torsdag. Klem.