tirsdag 30. september 2008

To på en måned. Det kommer seg.





Et lite bilde av en stor liten mann, Mathias. Han var på overnatting.




Husker ikke om jeg har lagt ut denne , men dette er mitt første japan prosjekt.




Epler i fleng. To like bilder tilogmed. Skal bli eplemos.


Litt hageidyll.





Å sånn går nu dagan. Hadde tatt bilder av høsten for å bruke i bloggen, men nå har naturen forandret seg. Skitt au. bruker dem likevel.
Vi har jo hatt noen fine uker. Det er med litt dårlig samvittighet at jeg har drevet på inne. Jeg har nemlig ryddet på syrommet. Det begynte med at jeg måtte støvsuge litt. Kaninene hadde blitt litt store. Det endte med sortering. rydding. og vasking. Syntes jeg måtte ha det ok rundt meg når jeg skulle starte med Butterfly Garden. Jeg har endelig fått den første blokka. Får den fra Polarquilt i Bodø. Et lite pust nordfra til en utflytta nordlending. Stoffene var bare så helt meg. Det er lenge siden at jeg har kost meg slik. Nå er det klart til applikasjon og stitcheri. Gleder meg. Bilder litt senere.

Til helga skal jeg på hyttetur med barn, barnebarn og en svigerdatter. 6 unger i alderen 3mnd til 15 år. Det blir nok livat og kos.
Men nå skal jeg prøve å få med noen bilder igjen. Og det gikk. Med hjelp av s-datter Kine. Korttidsminnet er det så som så med, ha ha.
Vi talas.

2 kommentarer:

kinesblogg sa...

du vet at du kan fjerne bildene igjen når du har lastet dem opp, visst du skulle få med 2 like, hehe:) *svigermor er så søt*hehe
Vi får bli litt flinkere med bloggene begge 2 trur jeg, så holder amns eg litt oppdatert på hva som skjer "på andre sia" hehe

Laila sa...

Hei. Flotte bilder. Kjekt med massse eplemos ;-)
Gleder meg til å se "sommerfugl hagen" Kos deg i helga.