torsdag 4. september 2008

Så er det på`n igjen



Dagene går nesten litt for fort for meg. Er det alderen tro? Har jo vært på hyttetur med Trådsnella. Var borte fra onsdag til søndag, og de dagene bare fløy avsted. Når man er i godt selskap så. Fikk sydd ganske mye. Fikk faktisk tatt hull på de japanske stoffene mine. Lagde en liten pung. Var ikke med på siste møte i vårt lokale Quiltelag, jeg ble så akutt baby syk, så jeg måtte dra en tur til Leander. Og nå i helga fikk vi kose litt med Malin. Det er medisin i en hustri høst. Ellers prøver jeg å få til noe som kan bli julegaver. Vi får se. Og om jeg ikke har glemt alt, så er det med noen bilder her og. Øvelse gjør mester, er det ikke så.

4 kommentarer:

May Britt sa...

Så fin sypungen din ble :) Har ikke fått sydd sammmen min enda. Litt for hektisk nå om dagen.

Laila sa...

Hei. Koselig du er her igjen. Pungen din ble kjemåe flott..... Lurer på når jeg får hjørt min? ;-)

Laila sa...

Snakker om å skrive forståelig... Kjempe flott var det. Litt tudlig på morran??

kinesblogg sa...

svigermor er så flink:)