mandag 20. oktober 2008

Høsttur til Sælen i Sverige.

La oss starte med musserende rødvin,(ikke drikkenes) En 13åring og litt utforskertrang. Sjampanje kan bare gå og legge seg. Mor smelte og skjelte fælt, men det hele endte i latter. Merkelig.




Lille Malin syntes nok det ble mye folk rundt henne, så hun syntes det var kjekt å spille biledlotto med mommo. Etter å ha sovet et par timer først. Det var jo seks unger så de minste var rimelige oppspilte. Hadde ingenting med vinen å gjøre.


En liten kosestund med mamma Hanne.

PÅ morrabesøk hos Kristian i overkøya.
Jeg er glad i å spille kort, så her har jeg fått med Ole Emil. Mathias driver med et annet spill. Kvalitetstid for farmor.

Vi hadde med en liten firbent og. Han heter Spencer og er Kristians og Jørgens hund.



Hva skal vi finne på nå da? Mathias og Malin.
Gjengen spiller playstation. Dyp konsentrasjon.
Dette bildet har forvillet seg. Men la det være en liten titt til et senere innlegg.
Her er jeg med hele banden. Som dere ser hadde jeg med sying og. Fikk gjort litt på Butterfly Garden. Ellers var jeg mest bestemor.



2 kommentarer:

kinesblogg sa...

så fine bilder:) og takk for 2 fine dager:) var synd vi ikke fikk være med på all morro da men...
gleder oss til og se dere igjen nå:)
klem fra store og små her nede:)

Laila sa...

Hei. Jammen ser det ut til at a "bessmor" har kosa seg, ja unga også. :-)