lørdag 19. januar 2013

Noen småting fra kjellerhulen



 Dette er hva jeg har puslet med de siste dagene. Pung fra  AnnAKa.
 Ferdig produkt. Kunne med fordel ha brukt tykkere vatt. Den ble litt slaskete synes jeg, men ellers ok.
 Jeg er med i ei quiltegruppe i Stange, Fri Vilje, og der har vi som regel et tema hver gang. Dette går på rundgang blant oss, og sist skulle vi lage " hus" til briller eller mobil. Mønsteret er fra ei quiltebok.
Denne har jeg gjort ferdig i dag.
 Baksiden. Synes den ble søt .
 Så gøv jeg på et trekk til "dagboka mi". Må jo ha en slik for å huske hva jeg skal huske, he he.
Da er det godt å ha et lite lager av stitchery. Dette er det noen år siden jeg sydde.
 Innsiden.


Obs. der har er bilde blitt borte. ja ja.
Utsiden. Jeg lager lukkekant på slike ting.Synes det ser mer ferdig ut liksom. Dette er vel smak og behag.

På syrommet har jeg enda et trekk i farta. Det skal på ei hyttebok, så i morra er det vel på han igjen.
litt ulikt meg å produsere så mye i januar,jeg er jo liksom i dvale da. Har faktisk kost meg veldig.
Nå skal jeg få med meg reprisen på hver gang vi møtes, og så er det vel senga.

Jeg dukker nok opp igjen. Det å laste opp bilder nå er jo en drøm. Går jo fortere enn jeg plukker ut bilder.

Ingen kommentarer: