onsdag 9. januar 2013










 Et bilde av orkideene mine før jul. Det ble ingen juleblomster på meg, for jeg hadde ikke hjerte til å sette bort disse.
 Så et par bokser eller hva jeg skal kalle det. Fine til å ha trådender el lign, ( den minste). Den største kan brukes til mye. Kjappe å sy. Er fra nettet et eller annet sted.
 Så er det eneste jenta i barnebarnflokken som lager julegaver. Hun er 6 år, og klarte nesten alt selv. Hun sydde 4 mugrugs og de ble så fine. Bilde av de på Elverum quiltlags blogg. Flinke Malin. Hun har et tungt ansvar på sine skuldre, he he.
 Så et teppe min søster har strikket. Er litt fristet til å lage et sånnt, vi får se. Fint er  det, og det er jo "lapper".
I høst hadde Quiltelaget utfordring med ugler. Jeg lagde pute, og er ganske fornøyd. Mønsteret tror jeg er AnnAKa sitt.


Jøss, Jeg har to innlegg på ei lita stund. Dette tegner bra. Sees nok igjen.

Ingen kommentarer: