fredag 31. juli 2009

Pakken min kom idag.

Endelig. Idag kom pakka mi fra Canada. Og i min iver har jeg lagt inn bildene i gal rekkefølge. men skitt. Vi begynner med baksiden. Dette er en kjempefin label.
At last my package from Canada has arrived. I have loaded the pictures with the last one first, I was so keen to show them to you all. Soorry about that. This is the label at the back.
And look at this...... I love it. I have already found a place for it in my hallway. The miniquilt is totally made by hand. Yes it is true. I looked it all over. What a work. Even the binding is done by hand. Ariane Kring in Canada made it for me........Thank you ever so mush. The pincusion is a crazyquilt, lovely that one to.
Dette er hva det var. en miniquilt, en nålepute,et mønster og en bok. Hele quilten er håndsydd, til og med lukkekanten. For en jobb. Har alt funnet en plass til den i gangen. Det står velkommen på den.
Åpningsseremoni--
Dette er hva jeg sendte tilbake. Hun fikk pakken i går. En sybag. (May Britt sitt mønster, men litt større). Et nåleetui ( Brita Rundgren sitt design) , bosskopp , saksetui og en mini nålepute. Sendte også med noe Thaisilke.
And this is what I sent back. A stitching bag, a needlecase, a sissors etui, a threadcatcher and a little pinchusion. This has been soo much fun.
Så var det noe annet. Glemte jo å ta bilde av denne duken. Hadde "siklet" etter den lenge. og i vinter fikk jeg låne et mønster. Er den ikke fin?
Alt for nå. Men har mere rart i kjellern som snart skal opp i lyset.
Husk å nyte dagene og lyset selv om det regner.

3 kommentarer:

Ariane sa...

I'm so glad you like the quilt I made you. Thanks for being a wonderful partner. This was a lot of fun. I just love the package you sent me. The embroidery on the bag is beautiful. You made me so many beautiful things. Thanks you so much. Hugs Ariane :o)

Marit Johanne sa...

Så mye fint du har fått! Den quilten var utrolig fin. Og mye fint du har laget og sendt. Jeg tenkte på å bli med på paper bag swapen jeg også. Men fant ut at på den tida hadde jeg ikke tid. Ser ut til å være mye fint som har blitt laget.

Anonym sa...

Your partner really did some nice work for you....a fellow Canadian! I love the bag your made for your partner. It was kind of hard to figure out on snickerdoodle who gave what so I came to your site to find out and I am happy to have made your acquaintance!